شهردار صدرا از مساجد به عنوان نماد فرهنگ و پیشرفت هر جامعه، منطقه و محله‌ای یاد کرد و گفت: در هر منطقه و محله‌ای مسجد فعال و پویا وجود داشته باشد، فقر و آسیب‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد.

همزمان با روز جهانی مسجد، با هدف تسریع رسیدگی به مشکلات شهروندان، دیدار مردمی مجتبی پارسایی شهردار صدرا با حضور آرش محمدی و خداکرم فیروزمند از اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و تعدادی از مدیران شهری صدرا در یکی از مساجد شهر صدرا برگزار شد. 

شهردار صدرا در این دیدار ضمن آگاهی از مشکلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط با حوزه کاری شهرداری، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه‌های شهروندان در کوتاهترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر کرد.

مجتبی پارسایی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مهم مساجد گفت: مهم‌ترین رسالت این مجموعه‌های تربیتی انجام فعالیت‌های فرهنگی و کارکرد‌های اجتماعی است.

او از مساجد به عنوان نماد فرهنگ و پیشرفت هر جامعه، منطقه و محله‌ای یاد کرد و گفت: در هر منطقه و محله‌ای مسجد فعال و پویا وجود داشته باشد، فقر و آسیب‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد.

در حاشیه این دیدار مردمی شهردار صدرا به مناسبت روز جهانی مسجد و ارج نهادن به جایگاه آن از فعالان مساجد شهر صدرا در مسجد امام رضا (ع) تجلیل و قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.