بانوی کارآفرین و مدیرعامل شرکت تولیدی الشمس زاهدان گفت: بنده متولد ۱۳۳۳ دارای مدرک کارشناسی روانشناسی هستم که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل شرکت تولیدی الشمس زاهدان مشغول فعالیت هستم.

مهری پیشه‌ور مفرد بانوی کارآفرین و مدیرعامل شرکت تولیدی الشمس زاهدان گفت : بعد از اخذ مدرک تحصیلی، مدتی بیکار و جویای کار بودم، تا اینکه تصمیم گرفتم کسب‌وکار خودم را راه‌اندازی کنم و با کمک تسهیلاتی که کمیته امداد به اقشار کم درآمد می‌دهد، به اهدافم دست پیدا کنم.

مدیرعامل شرکت تولیدی الشمس زاهدان بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ از سوی کمیته امداد مرکز استان سیستان و بلوچستان مبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردم و با کمک آن توانستم لوازم ضروری کسب‌وکارم را خریداری کنم.

وی گفت: بنده در زمینه سوزن دوزی، صنایع دستی، سکه دوزی، عروسک سازی و معرق‌کاری مهارت پیدا کردم، اما عمده کار ما در شرکت تولیدی الشمس، در زمینه تولید کیف و کوله مدرسه است.

پیشه‌ور مفرد اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵ بانوی مددجو که خودسرپرست و کم برخوردار هستند، با شرکت الشمس همکاری دارند که ۴ نفر آنان بیمه و به صورت مستقیم کار می‌کنند و بقیه نیز به صورت غیرمستقیم همکاری داشته و سفارش می‌گیرند.

این بانوی کارآفرین راز موفقیت خود را توکل به خدا، تلاش و پشتکار و حمایت‌ها و راهنمایی‌های کمیته امداد دانسته و گفت: قطعا اگر مشاوره و حمایت‌های کمیته امداد نبود، نمی‌توانستم به این موفقیت دست پیدا کنم.

پیشه‌ور مفرد بیان کرد: توصیه من به سایر افرادی که قصد دارند کسب و کار راه بیندازند، این است که قبل از ورود به کار، مشاوره بگیرند، با پشتوانه علمی و مالی وارد شوند و در این راه نیز ناامید نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار