معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ زائر از خراسان جنوبی طی ۱۳۸ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به مراسم اربعین اعزام شدند.

مزیدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: از ۱۶ تا ۳۰ مرداد ماه چهار هزار و ۵۱۷ زائر خراسان جنوبی طی ۱۳۸ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) به پایانه‌های مرزی اعزام شده‌اند.

 وی افزود: به منظور نظارت بر روند اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) به مرز مهران، بازدید‌ها و نظارت‌های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری انجام می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در این بازدید‌ها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی آنها از جمله اولویت‌های نظارتی کارشناسان این اداره کل بوده است.

مزیدی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرز‌ها است و همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تمام تلاش خود را به کار می‌برند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین شود.

وی خاطر نشان کرد: زائران گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ انعکاس دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.