تجربه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جشنواره ملی تجارب برتر پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت به عنوان یکی از تجربیات برتر این جشنواره شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تجربه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نخستین جشنواره ملی تجارب برتر پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت به عنوان یکی از تجربیات برتر این جشنواره شناخته شد. 

عنوان این تجربه، مداخلات اجتماع محور پیرامون هزار روز طلایی کودکان: نقطه طلایی و آینده‌ساز سلامت جامعه است که در این جشنواره موفق به کسب عنوان تجربه برتر شد.

نخستین جشنواره ملی تجارب برتر پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت، در مسیر اهداف برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره‌وری در آموزش علوم پزشکی برگزار شد.

 غلامرضا حسن‌زاده، دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی و نایب رئیس شورای کشوری برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره‌وری در آموزش پزشکی با ارسال نامه‌ای به محمد خاکساری حداد، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و رئیس کمیته برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره‌وری در آموزش علوم پزشکی در کلان منطقه آمایشی ۸، از زحمات و تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ترویج فرهنگ پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و مشارکت داوطلبانه برای رفع نیاز‌های سلامت جامعه قدردانی کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار