فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری عامل چاقوکشی در کمتر از ۱۰ دقیقه، در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در شهر ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی یگان امداد و پایگاه اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی یگان امداد و پایگاه اطلاعات شهرستان ساری بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد ۱ نفر بوسیله سلاح سرد بدلیل خصومت شخصی، یکی از شهروندان را با چاقو جا مانده در ناحیه شکم مجروح نموده، که پس از هماهنگی با اورژنس ۱۱۵، مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: با توجه به اینکه متهم از اراذل نوظهور و پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند عامل چاقو کشی را در کمتر از ده دقیقه شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه متهم به هویت م. م پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.