روسای دانشگاه صنعتی همدان و دانشگاه بین‌المللی D۸ به منظور همکاری‌های مشترک و تقویت و توسعه تفاهمنامه امضا کردند.

رییس دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به اینکه دانشگاه D۸ یکی از پایه‌های علم منطقه است گفت: همه ظرفیت‌های استان باید بسیج شود تا دانشگاه D۸ بتواند به اهداف و چشم‌انداز خود دست یابد.

امیر مومنی گفت: به منظور همکاری بیشتر، این دانشگاه آمادگی دارد تمام بضاعت علمی و پژوهشی خود را در اختیار دانشگاه D۸ قرار دهد.
 
او گفت: توسعه روابط بین‌الملل در دانشگاه صنعتی همدان در دستور کار است و در ماه‌های اخیر مجوز جذب دانشجوی بین‌الملل نیز اخذ شده است.

رییس دانشگاه صنعتی همدان گفت: آمادگی داریم در برگزاری برنامه‌های علمی و آموزشی مانند برگزاری کرسی‌های علمی و دعوت از محققین سرشناس با دانشگاه D۸ هم‌افزایی و مشارکت داشته باشیم.

رئیس دانشگاه بین المللی D۸ نیز گفت: این دانشگاه اولین دانشگاه بین‌المللی کشور است که ۸ کشور ایران، پاکستان، ترکیه، بنگلادش، نیجریه، مصر، مالزی و اندونزی عضو آن هستند.

عباس افخمی با بیان اینکه دامنه فعالیت‌های دانشگاه محدود به کشور‌های عضو نیست و می‌تواند در عرصه‌های مختلف بین‌المللی فعالیت کند گفت: دانشگاه D۸ به منظور تعاملات پژوهشی با تعدادی از دانشگاه‌های داخلی و تمام دانشگاه‌های کشور‌های عضو تفاهمنامه همکاری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.