مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی این شرکت منجر شد تا ساخت خط ۲ مداره مهرستان در ایستگاه پایانی قرار گیرد.

محمد رئیسی  اظهار کرد: یکی از نیازمندی‌ها اصلی مردم منطقه مهرستان ساخت خط ۲مداره، جهت بهبود ولتاژ شبکه برق این منطقه بود که در اقدامی جهادی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ساخته و وارد مدار شد.

وی با بیان اینکه طرح فوق در ۲ فاز اصلی شهری و روستایی انجام شد، ادامه داد: ساخت خط رحمت آباد به مهرستان که جهت تامین برق مطمئن و پایدار شهری ایجاد شده بود در ۱۰ مرداد ماه سالجاری پایان یافت و ساخت خط سرشهران که تامین کننده برق روستایی این منطقه بود در ۲۶ مرداد ماه به پایان رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان افزود: این طرح یکی از پروژه‌های مهم شرکت توزیع نیروی برق استان بود که با هدف تامین برق مطمئن و پایدار مهرستان با اعتبار حدود ۶۸۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی تاکیدکرد: نبود راه دسترسی، کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه، رودخانه، دریافت مجوز از سازمان‌های متولی و گرمای حدود ۵۰ درجه منطقه از جمله چالش‌های این پروژه جهت اجرای طرح فوق بود.

رئیسی ادامه داد: ۴۲ کیلومتر شبکه ۲مداره و حدود ۸۰۰ اصله پایه و حجم زیادی تاسیسات مرتبط به شبکه از جمله حجم عملیاتی پروژه ساخت خط ۲ مداره مهرستان بود.

وی ضمن تشکر از صبوری و شکیبایی مردم این منطقه، تصریح کرد: همچنان ضرورت ساخت پست فوق توزیع از جمله موضوعات مهم جهت تأمین برق مطمئن این منطقه است که این موضوع در حال پیگیری و انجام است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نیازمند همکاری و همیاری مردم جهت تامین برق مطمئن و پایدار شهرستان مهرستان هستیم، افزود: مشترکان این منطقه با رعایت راهکار‌های ساده، اما مهم (استفاده از یک دستگاه سرمایشی، تنظیم دمای کولر گازی در دمای آسایش) نسبت به مدیریت مصرف برق در این منطقه اقدام کنند.

برچسب ها: توزیع برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار