مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: در ۴ ماهه اول امسال ۴۵۰ پلاک فرسوده پایتخت نوسازی شد.

سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پیرامون آمار نوسازی پلاک‌های فرسوده شهر تهران طی شش سال اخیر، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ تعداد ۴۹۸۳ پلاک، در سال ۱۳۹۸ تعداد ۴۸۱۷ پلاک، در سال ۱۳۹۹ تعداد ۳۳۱۲ پلاک، در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۹۷۰ پلاک و در سال ۱۴۰۱ تعداد (۳۹۸۶) پلاک نوسازی شده است که این آمار در سال ۱۴۰۲ به تعداد (۵۳۶۷) پلاک رسیده است.

وی افزود: با استناد به حکم ۷۲ برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری، تسهیل‌گری نوسازی ۴۶۵۶ پلاک فرسوده در سال ۱۴۰۳ در دستور کار این سازمان قرار دارد که از این میزان از فروردین ماه تا پایان تیرماه سال جاری تعداد ۱۷۵۵ پلاک نوسازی شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این موضوع که میزان نوسازی پلاک‌های فرسوده سال ۱۴۰۲ حکایت از رشد حدود ۱۰۰ درصدی دارد، خاطرنشان کرد: برنامه نوسازی بافت فرسوده شهر تهران در سال جاری نیز با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه بیشترین آمار نوسازی پلاک‌های فرسوده شهر تهران در سال ۱۴۰۲ طبق آمار پروانه‌های صادره در شهر تهران، در منطقه ۱۵ بوده است، گفت: در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ هم منطقه ۱۴، در صدر آمار نوسازی پلاکی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار