غاصب عناوین دولتی، امنیتی و کلاهبردار حرفه‌ای در ساری دستگیر شد.

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان کارمند نهاد‌های دولتی و امنیتی، اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم می‌کرد، توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.

او افزود: مشارالیه با غصب عناوینی مانند وکیل، قاضی و نیروی امنیتی، ادعای نفوذ در دستگاه قضایی و دخل و تصرف در پرونده‌ها را داشت که با تلاش مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و زندانی شد.

رئیس کل دادگستری مازندران از تشکیل پرونده برای متهم در یکی شعب دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری خبر داد و گفت: استفاده از افشانه و گاز اشک آور، کلاهبرداری از طریق غصب عنوان و قدرت نمایی با اسلحه در فضای مجازی از جمله عناوین اتهامی مشارالیه محسوب می‌شود.

پوریانی افزود: در راستای سیاست‌های حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و تاکیدات رئیس کل دادگستری استان مازندران، مبنی بر برخورد با اشخاصی که با ادعای نفوذ و غصب عنوان باعث خدشه دار شدن جایگاه دستگاه قضایی می‌شوند، با مشارالیه برخورد قاطع و قانونی شد.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه از نامبرده تجهیزات دفاع شخصی غیرمجاز کشف و ضبط شد، گفت: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
بسیار کار خوبی است. باید اشد مجازات را برایش اعلام بشود