مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از پاسخگویی به ۱۰ هزار و ۹۸۱ تماس مردمی با مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای خراسان شمالی در ۴ ماه نخست سال خبر داد.

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بابیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفا همواره آماده پاسخگویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است گفت: از ابتدای سال تا پایان تیرماه، بالغ بر ۱۰ هزار و ۹۸۱ تماس مردمی در حوزه‌های مختلف با این مرکز برقرار شده است.

عطایی افزود: از این تعداد تماس، ۱۰ هزار و ۵۶۵ مورد مربوط به بخش آب و ۴۱۶ تماس نیز مربوط به بخش فاضلاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه تلفن ۱۲۲ برای پاسخگویی و پیگیری در سطح استان تعریف شده است، ابراز داشت: در این مدت، بیشترین تماس به میزان ۴ هزار و ۴۱۲ مورد از شهرستان بجنورد و کمترین آن با ۸۳ تماس از شهرستان راز و جرگلان بوده است.

به گفتهٔ مدیرعامل آبفای استان، در این بازه زمانی، بالغ بر ۹۵.۹ درصد حوادث اعلام شده از سوی مردم در سامانه ۱۲۲ با تلاش بی‌وقفه همکاران پیگیری و جهت رفع اتفاق اقدام شده است.

وی از هم استانی‌ها خواست به منظور رصد و مدیریت یکپارچه، درخواست‌های خود را به درگاه تلفنی ۱۲۲ اعلام و مطالبات خود را از همین درگاه پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه مشکلات و درخواست‌های مطرح شده مردم در مرکز تلفنی ۱۲۲ به سرعت پیگیری می‌شود، ضمن تقدیر از اعتماد مردم به این مرکز افزود: سامانه ۱۲۲ برای دسترسی راحت‌تر مشترکین به خدمات آب و فاضلاب و گزارش اتفاقات در نظر گرفته شده و لذا درخواست داریم از تماس‌های بی‌مورد و مشغول نمودن این خط جدا پرهیز نمایند.

برچسب ها: آبفا ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.