معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: ۲ پروژه ۶۰ واحدی نهضت مسکن ملی در شهرستان نیر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست.

کمال‌الدین میرجعفریان امروز در بازدید واحد‌های مسکن ملی شهرستان نیر گفت: نهضت مسکن ملی از اقدامات مهم دولت سیزدهم است و مسئولان محلی و استانی برای تکمیل و واگذاری واحد‌های به متقاضیان تلاش می‌کنند.
معاون عمرانی استاندار اردبیل در بازدید از ناحیه صنعتی نیر هم گفت: طرح الحاق ۴۶ هکتار از اراضی ملی و روستایی به ناحیه صنعتی شهرستان نیر با هدف توسعه فضا و بستر ایجاد واحد‌های کارگاهی و تولیدی پیگیری می‌شود.
به گفته او، ۱۰ هکتار از اراضی ملی و ۳۶ هکتار از اراضی زراعی روستای علی‌آباد به ناحیه صنعتی نیر الحاق خواهد شد و این کار به‌زودی با تامین اعتبار محقق خواهد شد.
میرجعفریان از کمربندی شمالی و جنوبی نیر هم بازدید و اظهار کرد: فاز نخست کمربندی جنوبی شهر پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دارد و به‌زودی بقیه عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، کمربندی شمالی هم با تامین اعتبار توسط شهرداری نیر اجرا خواهد شد.
او در بازدید از طرح توسعه اورژانس شهرستان نیر تصریح کرد: این طرح به دلیل مشکل پیمانکار معطل مانده که به‌زودی تعیین تکلیف خواهد شد، مدرسه ۱۲ کلاسه نیر هم ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل تکمیلی را سپری می‌کند، همچنین اعتبار پروژه ساحل‌بندی رودخانه آغلاغان تامین شده و در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار