لک علی آبادی گفت: وزیر پیشنهادی نیرو سوابق مدیریت و اجرایی مثبتی در زمینه آب و برق دارد.

روح الله لک علی آبادی، نماینده ازنا و دورود در مجلس و موافق وزیر پیشنهادی نیرو گفت: برای خدمت کردن باید مانند باران بر همه بباریم و در انتخابات هم دکتر پزشکیان گفتند که همه با هم یکی هستیم و اصلاح طلب و اصولگرا نمی‌کنم. اکنون که کابینه را مشاهده می‌کنیم رنگین کمانی از سلایق طیف‌های متعدد را برای دولت وفاق ملی در نظر گرفته‌اند و امروز نوبت ما نمایندگان است که این امانت بزرگ را به اهلش بسپاریم. 

وی افزود: خداوند امر می‌کند که امانت را باید به اهلش بسپاریم و با عدالت به مردم حکمرانی کنیم. عدالت یعنی آن که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد، انتخابات تمام شده و نباید هیجانی برخورد کنیم و به کسی توهین کنیم، نباید احساساتی که افراد را در دوره انتخابات وادار به مجادله کرده ادامه پیدا کند. مخالفت حق نماینده‌ها است، اما باید انصاف را رعایت کنیم. 

لک علی آبادی گفت: اگر فریاد و بغضی داریم، آن را برای باند جنایتکار و تروریست رژیم صهیونیستی باید به کار ببریم و امروز روز همدلی و مهربانی است، من از فرصتم استفاده می‌کنم و از دکتر قالیباف تشکر می‌کنم که در اداره مجلس با اخلاق و با سعه صدر برای همدلی و وحدت تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور مواظب باشیم که سهم لرستان از اعتبارات کشور پوشیدن لباس زیبای بختیاری توسط مسئولین نباشد. امروز بیشترین آسیب را کشاورزان و صنعتگران ما می‌بینند و خوشبختانه وزیر محترم پیشنهادی سوابق مدیریت و اجرایی مثبتی در زمینه آب و برق دارند. ساماندهی این حوزه نیازمند وزیر توانمند و اجرایی و معتقد به اجرا و دید فرابخشی است و با توجه به سوابق ارزشمند علی آبادی می‌توانیم منتظر تحول مثبت در ۴ سال پیش رو باشیم و به نظر من دکتر علی آبادی مناسب‌ترین گزینه برای این وزراتخانه است و تجربه و سابقه خوبی در این زمینه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار