فرماندار آبیک گفت: در حال حاضر ۱۵ تشکل و سازمان مردم نهاد در حوزه‌های مختلف خانواده، محیط زیست، سلامت، ورزش، امور خیریه در این شهرستان فعالیت مستمر دارند.

حجت اله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در مراسم تجلیل از مدیران مسئول تشکل‌های مردم نهاد شهرستان آبیک، با بیان این موضوع که دولت تسهیل گر امور سازمان‌های مردم نهاد است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران براساس اراده مردم شکل گرفته و تاکید امامین انقلاب بر حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب بوده است و دولت سیزدهم دولتی مردمی بود و از نوع نگاه رئیس جمهور هم پیداست که دولت چهاردهم هم نگاه ویژه به حضور فعال مردم در حکمرانی خواهد داشت.

مددخانی اضافه کرد: در راستای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، اصحاب رسانه نسبت به معرفی سازمان‌های مردم نهاد شهرستان و حوزه‌های مختلف فعالیت آنان به شهروندان اقدام کنند.

فرماندار آبیک افزود: در حال حاضر ۱۵ تشکل و سازمان مردم نهاد در شهرستان آبیک به ثبت رسیده و در حوزه‌های مختلف خانواده، محیط زیست، سلامت، ورزش، امور خیریه مشغول به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی می‌باشند.

سازمان مردم نهاد، سازمان‌های غیردولتی، مستقل و غیر انتفاعی هستند که بدون کنترل دولت فعالیت می‌کنند و اغلب توسط افراد یا گروه‌هایی با علایق و اهداف مشترک برای رسیدگی به مسائل اجتماعی، زیست محیطی یا بشردوستانه تشکیل می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار