شهردار منطقه ۱۳ از نصب ۲ هزار و ۹۰۰ نگهدارنده کیسه زباله برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده‌روی اربعین در طریق‌الحسین (ع) مسیر بین نجف به کربلا خبر داد.

محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳ اظهار کرد: علاوه بر نظافت و پاکسازی مستمر محدوده تعیین شده از سوی نیرو‌های اعزامی شهرداری منطقه ۱۳ به کشور عراق، تاکنون حدود ۶۰۰ نگهدارنده کیسه زباله تهیه و نصب شده و حدود ۶۰۰ مورد دیگر نیز به زودی نصب و جانمایی می‌شود. همچنین تعداد یک هزار و ۷۰۰ پایه نگهدارنده کیسه زباله نیز با همکاری خیران در عمود یک تا ۷۰۷ نصب شده است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران با بیان اینکه این نگهدارنده‌های کیسه زباله توسط نیرو‌های معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه در ایران تهیه و ساخته شده است افزود: این نگهدارنده‌ها با استفاده از حلقه‌های فلزی به داربست متصل می‌شود.

وی که مسئولیت مسیر یک طریق‌الحسین (ع) را به عهده دارد یادآور شد: همچنین ۳۸ نفر خادم حسینی از شهرداری منطقه ۱۳ به نجف برای خدمت‌رسانی به زائران اعزام شدند که پاکسازی و نگهداشت مسیر طریق الحسین (ع) را بر عهده دارند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ نیز در این باره گفت: به منظور حفظ نظافت موکب‌ها و جلوگیری از انباشت زباله در مسیر راهپیمایی اربعین و همچنین ارائه خدمات بهینه از سوی شهرداری به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) کار نصب این نگهدارنده‌های زباله در کربلا معلی انجام شده است.

مهدی رضایی مالیدره با اشاره به تهیه و پخش ۲۰ تن کیسه زباله ادامه داد: اکنون ۱۵ تُن کیسه زباله از عمود یک تا ۷۰۷ بین موکب‌های این محور پخش شده تا پاکیزگی و نظافت محدوده و مسیر‌های تردد عزاداران و زائران حسینی در مسیر پیاده‌روی اربعین حفظ شود.

وی یادآور شد: تعداد یک هزار و ۷۰۰ پایه نگهدارنده کیسه زباله نیز با همکاری خیران در عمود یک تا ۷۰۷ نصب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار