مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در آینده نزدیک عملیات اجرایی هنرستان ۶ کلاسه تربیت بدنی بیرجند در مجموعه ورزشی شهید شهپر با مشارکت صد درصدی خیّر نیکو کار دکتر جوانشیر آغاز می‌شود.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: هنرستان ۶ کلاسه‌ مجموعه ورزشی شهید شهپر بیرجند با زیربنای ۷۰۰ متر مربع احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

او با بیان این که احداث این هنرستان در شرایط فعلی نیازمند ۱۰ میلیارد اعتبار است، افزود: کلیه هزینه‌های ساخت هنرستان را خیّر نیکوکار تقبل کرده و متعهد شده است.


بیشتر بخوانید


موسوی نژاد احداث مکانی برای تعلیم و تربیت و صیانت از سلامت فکر، جسم و روان آینده سازان انقلاب را موجب شادی روح بلند دانش آموز شهید محسن شهپر و والده گرامیشان که طی روز‌های اخیر به ۲ فرزند شهیدش محسن و مهدی شهپر پیوست، دانست و عنوان کرد: پارسال خیرین نیکو کار ۱۴۰ میلیارد تومان برای امر مقدس مدرسه سازی متقبل شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۴۹ فضای آموزشی و تربیتی به صورت دو شیفت در مرکز استان تصریح کرد: سرانه فضای موجود در بیرجند ۴.۵ متر مربع است که این میزان نسبت به نرم کشور ۲ متر پایین‌تر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.