نماینده مقیم در شهر مقدس کاظمین عراق از شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: با پایان یافتن مأموریت تیم اول (کرمان) با محوریت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از روز گذشته تیم دوم (یزد) با محوریت این استان در کاظمین فعالیتش را آغاز کرد.

مشک به دوش می‌کشند تا ساقی زائران و عشاق حسینی باشند آن هم در مسیر پیاده روی اربعین و در شهر کاظمین عراق که اغلب خدمات رسانی‌های خراسان جنوبی‌ها از جمله حضور کادر درمان و امدادگران و برخی موکب‌ها و... در این شهر از کشور همسایه متمرکز شده است.

ساقیان بهتر بگوییم تیم‌های آبرسانی استان‌های کرمان و یزد با محوریت خراسان جنوبی در شهر کاظمین در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند. 

حسینی نماینده مقیم در شهر مقدس کاظمین عراق از شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: خدمات رسانی در بخش‌های آب و فاضلاب به زائران حسینی در شهر کاظمین به محوریت شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی و با همکاری شرکت‌های آب و فاضلاب کرمان و یزد در حال انجام است.

او افزود: با پایان یافتن مأموریت تیم اول (کرمان) با محوریت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از روز گذشته تیم دوم (یزد) نیز همچنان با محوریت این استان در شهر کاظمین عراق فعالیتش را آغاز کرد.

حسینی بیان کرد: فعالیت تیم دوم یعنی استان یزد تا ۲ روز بعد از اربعین حسینی در شهر کاظمین عراق ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


نماینده مقیم در شهر مقدس کاظمین عراق از شرکت آبفای خراسان جنوبی در ادامه به فعالیت‌های تیم اول (آب و فاضلاب کرمان) با محوریت استان اشاره کرد و ادامه داد: این تیم از ۲۰ تا ۳۰ مرداد در شارع صاحب الزمانی (عج) حرم امامین شریفین کاظمین (ع) حضور داشت. 

او با اشاره به ۱۰ خدمت تیم اول در شهر کاظمین عراق اظهار کرد: در اختیار قرار دادن ۲۰ عدد مخزن ۲ هزار لیتری فلزی به مواکب خدمات رسان به منظور تأمین و ذخیره سازی آب مورد نیاز بهداشتی برای مصارف مورد نظر، در اختیار قرار دادن ۵۰ عدد وان با ظرفیت‌های هزار و ۵۰۰ لیتری به منظور سردسازی آب‌های بسته بندی به زائران و راه اندازی، آبدار کردن و سرویس کولر‌های آبی خدمه مواکب و محل اسکان زائران به تعداد ۵۰۰ دستگاه کولر صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی از جمله این اقدامات است.

حسینی به راه اندازی و آبدار کردن ۲۰ چشمه حمام متمرکز و ۳۰ چشمه حمام غیرمتمرکز و پراکنده داخل مواکب خدمات رسان اشاره کرد و گفت: پیگیری برای در مدار قرار دادن ۱۳ عدد مخزن ۱۰ هزار لیتری به منظور تأمین فشار شبکه و پایداری سازی شبکه موجود استقرار مواکب خدمات رسان و زائران، توسعه شبکه موجود در اقطار ۲۰، ۲۵ و ۳۲ پلی اتیلن به متراژ ۵۰۰ متر به منظور برقراری آب پایدار برای مواکب خدمات رسان و محل‌های اسکان زائر، شستشو و گندزدایی تانکر‌های ذخیره سازی و وان‌های سرد سازی با هدف کنترل کیفی بیشتر بر فرایند آبرسانی به زائران گرامی از دیگر اقدامات انجام شده به حساب می‌آید.

نماینده مقیم در شهر مقدس کاظمین عراق از شرکت آبفای خراسان جنوبی از رفع انسداد ۵ شبکه فاضلاب آشپزخانه‌های مستقر در سایت خبر داد و تصریح کرد: بازدید و سرکشی روزانه از سرویس‌های بهداشتی و رفع انسداد‌های احتمالی و نصب ۴ دستگاه پمپ ۳ اسب با هدف تأمین فشار آب مورد نیاز مواکب از دیگر خدمات انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.