منابع خبری از شنیده‌ شدن صدای ممتد آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیستی «الجلیل الاعلی» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

این منابع گفتند که در پی حملات پهپادی و موشکی حزب الله، آژیر‌های خطر در «بیت هیلل»، «کفار گلعاد»، «متولا»، «معیان باروخ»، «مسکاو عام»، «کریات شمونة»، «مرگالیوت»، «المنارة»، «دفنه»، «هغوشریم»، «الغجر»، «دان وشنیر» وشئار یشوف» به صدا درآمده است.

برخی از منابع می‌گویند که آژیر‌های خطر در شمال جولان اشغالی سوریه هم به صدا درآمده است. این منابع خبر دادند که آژیر‌های خطر در ۱۶ منطقه به صدا درآمده است.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» هفته گذشته خبر داد که حزب الله از ۱۰ ماه پیش و در جریان حمایت از مردم غزه، بیش از هفت هزار و ۵۰۰ موشک شلیک کرده است.

این روزنامه با اشاره به پرتاب ۲۰۰ پهپاد حزب الله به سمت مواضع صهیونیستها، اذعان کرد که در جریان این حملات، ۴۳ صهیونیست از جمله ۱۹ نظامی به هلاکت رسیده‌اند. به گفته یدیعوت، حملات حزب الله به زخمی شدند ۲۷۱ صهیونیست نیز منجر شده است.

این روز‌ها رژیم صهیونیستی به شدت نگران پاسخ احتمالی جمهوری اسلامی ایران و جنبش حزب الله لبنان در خونخواهی شهیدان اسماعیل هنیه و «فؤاد شکر» است. 
روزنامه صهیونیستی «معاریو» هم خبر داد که ارتش اسرائیل بر شمار یگان‌های ویژه و نیرو‌های تکاور خود در نزدیکی مرز‌های فلسطین اشغالی و لبنان افزوده است.

معاریو با بیان اینکه هدف اسرائیل، «جلوگیری از نفوذ نیرو‌های یگان رضوان وابسته به حزب الله به منطقه الجلیل است»، تأکید کرد، صهیونیست‌ها همچنین سنگر‌های بتنی و محل‌هایی برای تیراندازی در مناطق مرزی ایجاد کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار