دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان از مصدوم شدن ۱۸ زائر ایرانی بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی در عراق خبر داد.

افشین دریانبرد اظهار کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی که ساعت 5:10 بامداد امروز (30 مردادماه) در محور بصره به ناصریه رخ داد، 18 زائر ایرانی مصدوم شدند.

وی افزود: در پی این حادثه ساعت 10:45 پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه مبنی بر وقوع این حادثه، بلافاصله مقدمات تحویل حادثه دیدگان توسط مسئول پست فرماندهی حادثه ICP در دستور کار قرار گرفت.

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP، از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس 115 مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و  18 مصدوم از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شدند.

وی بیان کرد: پس از رسیدن خودروهای اورژانس و تحویل مجروحان، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی،کارشناسان اورژانس 115 مصددمان را به بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان انتقال دادند

برچسب ها: تصادف ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار