فرماندار ویژه مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون اشتغال هزار و ۵۴۰ نفر شامل ۵۰ درصد تعهد شهرستان در سامانه رصد ثبت شده است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه شورای اداری مهاباد، گفت: امسال ۵ هزار و ۱۱۱ تعهد اشتغال برای این شهرستان در نظر گرفته شده که باتوجه به روند پنج ماهه امسال تاکنون عملکرد خوبی به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: با ثبت سایر تعهدات انجام شده در سطح ادارات رتبه شهرستان ارتقا یافته و جزو شهر‌های پیشتاز استان در زمینه اشتغال خواهیم بود.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: از بانک‌های عامل انتظار داریم نسبت به سخت گیری‌های خارج از دستورالعمل‌های ابلاغی خودداری کرده و همکاری لازم را با متقاضی در جهت پرداخت تسهیلات داشته باشند.

عباسی از واگذاری زمین به ۲ کارگاه تولیدی خبرداد و گفت: با واگذاری این اراضی و بهره برداری از این واحد‌ها اشتغالزایی خوبی برای شهرستان پیش بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به طرح توسعه شهرک صنعتی مهاباد افزود: با بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی طی روزهاب آینده امکان توسعه شهرک راحت‌تر و در کنار آن نیز پیگیری راه اندازی مناطق صنعتی شهر تازه تاسیس خلیفان هم در دستور کار قرار دارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت طبق بررسی‌های انجام شده دارای بیش از ۱۰ هزار نفر جویار کار است.

پارسال بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال در آذربایجان‌غربی و به تبع آن، شهرستان مهاباد محقق شد که البته امسال، سرعت تحقق بیشتر شده و انتظار می‌رود رقم تحقق اشتغال در استان و شهرستان‌های مختلف طی امسال از ۱۱۰ درصد هم فراتر رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.