مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: شبکه فیبر نوری با اجرای بیش از یکهزار و ۵۰۰ متر حفاری، لوله‌گذاری، فیبرکشی و استخراج ۲ حوضچه مخابراتی با هزینه ۱۵ میلیارد ریال در شاهرود توسعه یافت.

دارایی گفت: در ادامه همکاری و تعامل مخابرات استان سمنان با اداره‌ها و سازمان‌های استان، طرح واگذاری فیبر اختصاصی به شهرداری بیارجمند، سازمان نظام مهندسی و مسکن و شهرسازی شهرستان شاهرود اجرایی شد.

وی افزود: به منظور افزایش کیفیت ارتباط و انتقال داده‌ها جهت تسهیل در تداوم ارایه خدمات شهری و سرویس‌های الکترونیک شهرداری به مردم، شبکه فیبرنوری شهرداری بیارجمند توسط مخابرات استان انجام شد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان تصریح کرد: بستر ارتباطی فیبرنوری، زمینه ارتباطی مناسبی را میان شهرداری مرکزی، مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری شاهرود فراهم می‌کند تا این مجموعه بتواند خدمات بهتری را در کوتاه‌ترین زمان و با استفاده از سامانه‌های نرم‌افزاری به ساده‌ترین روش ارایه کند.

وی با اشاره به اینکه فیبر نوری اساسی‌ترین نیاز برای تحقق شهر هوشمند است، ابراز کرد: تعامل بیشتر سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی با مخابرات در این زمینه ضرورت دارد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان از تجهیز سازمان نظام مهندسی و همچنین مسکن و شهرسازی این شهرستان به فناوری فیبر نوری مخابرات خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار