رییس شرکت پخش فرآورده‌های غرب کرمانشاه از استقرار یک جایگاه سیار سی‌ان‌جی در کمربندی قصرشیرین به سرپل‌ذهاب برای اولین بار در کشور برای عرضه سوخت رایگان به زائران اربعین حسینی که از مرز خسروی عازم کربلای معلی می‌شوند، خبر داد.

فرزاد پناهنده رییس شرکت پخش فرآورده‌های غرب کرمانشاه گفت: جایگاه سیار سی‌ان‌جی با همت و تلاش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و وزارت دفاع برای اولین بار به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین و در محل مجتمع خدماتی رفاهی بازی دراز در کمربندی قصرشیرین و در مسیر زوار مستقر شده است.

وی اظهار کرد: این جایگاه سیار تا پایان سفر‌های اربعینی به زائران خدمات رسانی رایگان خواهد داشت.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در ادامه گفت: این جایگاه سی‌ان‌جی سیار از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان زیر مجموعه وزارت دفاع و نفت است که با توجه به استقبال و افزایش هرچه بیشتر زوار اربعین از مرز خسروی با پیگیری و پیشنهاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قصرشیرین جهت ارائه سوخت گاز خودرو رایگان به زوار مرز خسروی و همشهریان در کمربندی سرپل ذهاب - قصرشیرین مستقر و تجهیز شده است.

پناهنده ادامه داد: اکنون ۲ جایگاه سیار در کمربندی قصرشیرین به مرز خسروی و سه جایگاه سیار سوخت رسان بنزین و گازوئیل در مرز خسروی و یک جایگاه ثابت برای عرضه سوخت گازوئیل به ناوگان حمل و نقل در عراق از ابتدای سفر‌های اربعینی تاکنون فعال است و تا پایان اربعین به خدمات رسانی ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: همچنین در سه شهرستان غربی کرمانشاه شامل قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز ۱۲ جایگاه عرضه سوخت فعال است و هیچ گونه کمبودی در زمینه عرضه سوخت وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۵
Sweden
ناشناس
۱۴:۲۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
من به شخصه راضی نیستم رضایت ندارم، این سوخت که بیت الماله ،رایگان داده بشه،این همه بریز و بپاش بخاطر یه نمایش؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
این سوخت رایگان با هزینه شخصی افراد هست یا با هزینه بیت المال؟! اگر با هزینه بیت المال باشه و حتی یک فرد ناراضی باشه احتمالا میدونید که برای انجام یک عمل مستحبی یک فعل حرام مرتکب شدید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
,خیلی خوبه برم اونجا مجانی بزنم .رحمت بهشون