مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برپایی سه موکب در شهر‌های بیستون و کرمانشاه و یادمان مرصاد برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد و گفت: یادمان‌های شهدا، مراکز فرهنگی و یادمان‌های دفاع مقدس برای خدمات رسانی در مسیر زائران اربعین حسینی آمادگی لازم را دارند.

سردار بهروز خوشبخت روز سه‌شنبه در جلسه برپایی موکب دفاع مقدس و مقاومت اربعین حسینی افزود: موکب شهر بیستون از امروز با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و موکب میدان آزادگان شهر کرمانشاه با همکاری شهرداری و موکب یادمان شهدای مرصاد نیز توسط بنیاد حفظ آثار از چند روز قبل برپا شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: ۲ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد و گیلانغرب و همچنین یادمان‌های شهدای گمنام و سه یادمان مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازی دراز سرپل ذهاب، شهید بهشتی و بیمارستان تخریبی قصرشیرین برای برپایی موکب آمادگی خود را اعلام و با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و شهرداری کرمانشاه این امر انجام خواهد شد.

سردار خوشبخت اضافه کرد: انجام تبلیغات محیطی و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، شرکت در جلسات کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان، طراحی و تولید محتوای نمایشگاهی مرتبط با دفاع مقدس، حماسه عاشورا و اربعین حسینی و تولید نماهنگ مرتبط با دفاع مقدس، حماسه عاشورا و اربعین حسینی از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در اربعین حسینی امسال است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در ادامه گفت: فاصله بین عاشورا تا اربعین فرصت طلایی برای قرار گرفتن در مسیر امام حسین (ع) است و در دهه اول محرم باید ظرفیت و ذخیره معنوی خود را افزایش داد و از عاشورا تا اربعین نیز آرامش خاطر، جهاد تبیین و انسجام بخشی محور مقاومت انجام داده و تمرین کنیم.

سردار خوشبخت با بیان اینکه پیاده روی اربعین باید جدی گرفته شود، ادامه داد: همه افراد از اقشار مختلف جامعه چه افرادی که عازم می‌شوند و چه افرادی که نمی‌توانند در این مسیر حرکت کنند با پشتیبانی در بهتر برگزار شدن این پیاده روی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار