سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق محتویات خودرو در محدوه خیابان دربند خبر داد.

 سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ  گفت:‌ به دنبال تماس یکی از شهروندان مبنی بر مشاهده سرقت محتویات داخل خودرو و شکستن شیشه توسط سارق، شناسایی و دستگیری سارق در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند قرار گرفت و عوامل این کلانتری به محل سرقت اعزام شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته محل سرقت مشخصات ظاهری سارق را شناسایی کرده و در اختیار واحدهای گشت قرار دادند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: ماموران گشت کلانتری روز گذشته با مشاهده سارق که در خیابان دربند درحال زاغ‌زنی خودروهای پارک شده بود، مشاهده و سریعا برای دستگیری وی اقدام کردند.

وی ادامه داد: متهم با مشاهده ماموران سریعا از محل متواری شد که با درایت و هوشیاری ماموران و ایجاد طرح مهار پس از یک تعقیب و گریز کوتاه موفق به دستگیری متهم شدند. در بازرسی اولیه از کیف متهم آلات و ادوات سرقت و یک جفت باند خودرو کشف شد. همچنین با انتقال متهم به مقر انتظامی و بررسی سوابق وی، مشخص شد که او از سارقان سابقه دار بوده و به ۲۰ فقره سرقت مشابه نیز اعتراف کرد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد که حتما خودروهای خود را در محلی که مجهز به دوربین مداربسته است پارک و از نگهداری تجهیزات ارزشمند در داخل خودرو خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار