جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدمت برای امام حسین (ع) و برجسته کردن واقعه بزرگ عاشورا بالاترین وجه تربیتی را در همه موضوعات دارد.

سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مرز چذابه گفت: در تمامی مرز‌های کشور به خصوص در شلمچه و چذابه خدمت‌رسانی با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست و سال به سال بر کیفیت این خدمات افزوده می‌شود.

وی افزود: تمامی افرادی که در مرز‌های ورودی و خروجی کشور در رویداد بزرگ اربعین فعالیت می‌کنند، دلی و بر حسب تکلیف کار انجام می‌دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امام حسین (ع) نسبت به سایر ائمه قابل قیاس نیست و بنا بر فرمایش امام صادق (ع)، همه کشتی نجات هستند، اما کشتی امام حسین (ع) از همه پرسرعت‌تر است.

وی تصریح کرد: کار وقتی از روی تکلیف می‌شود بی شک ارزش‌های بالاتری نسبت به شغل و وظیفه دارند به همین جهت سال به سال بر خدمت رسانی و اهمیت اربعین افزوده می‌شود.

سرتیپ پاسدار فدوی گفت: تمامی زائران اربعین اتباع غیر ایرانی برای سفر به کربلا از ایران عبور می‌کنند، اما در مرز‌های کشور به خصوص چذابه و شلمچه، خدمت رسانی زائران به اندازه‌ای است که اتباع خارجه به هیچ وجه احساس غربت نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: زائران زیادی از پاکستان، هند، افغانستان و تاجیکستان تاکنون وارد مرز‌های ایران شده و به کربلا سفر کرده اند و بی شک خدمات شایسته مواکب خاطرات شیرینی را برای آن‌ها به ثبت رسانده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دیگر تمامی مردم سراسر جهان با امام حسین (ع) آشنا هستند و یکی از عناصر اصلی این آشنایی، اربعین و خدمت‌رسانی بی منت مواکب و سایر مجموعه‌های خدمت‌رسان به زائران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار