مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت: میانگین مصرف سوخت در کشور با توجه به سفر‌های اربعین به ۱۲۹ میلیون لیتر رسیده است.

جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص میزان مصرف سوخت گفت: در حال حاضر میزان مصرف سوخت کشور در مردادماه امسال به رقم ۱۲۷ میلیون لیتر رسیده است.

به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور، همچنین میانگین مصرف سوخت در کشور با توجه به سفر‌های اربعین به حدود  ۱۲۹ میلیون لیتر رسیده است.

سالاری نسب در خصوص کاهش کارت سوخت در برخی از جایگاه‌های کشور بخصوص تهران بیان کرد: در شهر تهران هر سکوی سوخت دارای یک کارت سوخت است و اگر جایگاه سوختی چهار سکو داشته باشد ۴ کارت سوخت و یا برخی از جایگاه‌ها نیز بیشتر هم دارند ما کارت سوخت جایگاه‌ها را کاهش نداده ایم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم ارائه کارت سوخت توسط جایگاه دار ادامه داد: باتوجه به اینکه کارت سوخت جایگاه داران روزانه شارژ می‌شود و همچنین با توجه به افزایش سوخت در کشور میزان سهمیه کارت سوخت به پایان می‌رسد و این موضوع باعث می‌شود که جایگاه‌دار کارتی نداشته باشد و  این موضوع که جایگاه‌داران از دادن کارت سوخت خوداری می‌کنند صحت ندارد.

خبرنگار: رضا زارع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار