رئیس اداره بهره وری توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب تاکستان گفت: ۱۵۸ کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهرستان ایجاد شده و حدود ۶۵ درصد شهر به شبکه فاضلاب متصل است.

محمدی رئیس اداره بهره وری توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب تاکستان در برنامه روی خط باشید رادیو قزوین گفت: ۱۵۸ کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهرستان ایجاد شده و حدود ۶۵ درصد شهر به شبکه فاضلاب متصل است.

محمدی در خصوص علت طولانی شدن اجرای شبکه فاضلاب در بخش‌های دیگر شهرستان تاکستان گفت: در اجرای شبکه فاضلاب اولویت اول با مناطقی است که تراکم منازل مسکونی دارند و خیابان‌های اصلی به علت وجود مغازه‌ها در اولویت بعدی قرار دارد و انشالله تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۴ این بخش نیز به شبکه فاضلاب متصل خواهد شد.

وی با اشاره به بودجه‌های این شبکه که از منابع استانی تامین می‌شود اظهار کرد: با توجه به این مسئله و همچنین همکاری شهرداری‌ها سالیانه ۵ تا ۱۰ کیلومتر انجام می‌شود و از ابتدای مهر ماه سال قبل تا امروز عملیات اتصال به شکبه توسط شهرداری قطع شده است.

رئیس اداره بهره وری توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب تاکستان گفت: در صورت تخصیص اعتبارات و همکاری شهرداری ظرف ۳ سال آینده، سایر مناطق نیز به شبکه فاضلاب متصل خواهد شد.

محمدی در خصوص شهر نیکویه نیز بیان کرد: ۹۰ درصد از شبکه فاضلاب این شهر انجام شده است و تصفیه خانه این شهر به زودی افتتاح خواهد شد و ۱۰ درصد باقی مانده نیز که کمتر از یک کیلومتر بوده در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.