مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین امسال در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام افتخاری افزود: پیاده رو ی جاماندگان اربعین امسال در یاسوج از ساعت ۸ و ۳۰دقیقه صبح از میدان جهاد تا امامزاده قاسم (ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در مسیر پیاده روی موکب‌های هیات‌های مذهبی و مردم نیز به صورت خودجوش از شرکت کنندگان پذیرایی خواهند کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: این مراسم در شهرستان لنده از مقابل سپاه به مقصد روستای مونه آستان مقدس حضرت عماد الدین ولی (ع) از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: در شهرستان باشت این مراسم از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح از پارک باوی به سمت امامزاده سید محمد (ع) سرابیز ، در شهرستان گچساران از میدان فرودگاه تا حرم مطهر امازاده جعفر(ع) ؛ در شهرستان مارگون از مصلی شهر مارگون تا تپه شهدای گمنام، در شهرستان کهگیلویه از فلکه مرکزی تا امامزاده آقا میر (ع)، در شهرستان دنا از حرم امامزاده سید محمد (ع) و تا حرم امامزاده عسکر (ع) کریک ، در پاتاوه از مسجد صاحب الزمان (عج )به سمت شهدای گمنام و در بهمئی از دو مکان پارک شهدای گمنام به سمت قبرستان شهیدان خوب و از روستای پات پات به سمت امامزادگان سید اسدالله (ع)و سید ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.