۳۴ رتبه برتر کشوری سهم دانش‌آموزان استان در «جشنواره امید فردا» شد و در ارزیابی شیوه‌نامه وزارت آموزش‌وپرورش حدود ۴۰ درصد مدارس با وضعیت «خیلی خوب» شناخته شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سمنان از درخشش دانش‌آموزان استان در چهل‌ودومین جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا با کسب ۳۴ رتبه برتر کشوری خبر داد و گفت: این جشنواره هر ساله با هدف تحقق‌بخشی به اهداف سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول‌آفرین در تربیت هنری، زیبایی‌شناختی و رویکرد مدرسه‌محوری برگزار می‌شود.

علی‌اصغر حسنان افزود: دانش‌آموزان در این جشنواره می‌توانند بر اساس علاقه‌مندی خود در بسیاری از رشته‌های هنری، آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی و سرود و هنرهای دستی و تجسمی شرکت کرده و به رقابت با سایر دانش‌آموزان بپردازند.

وی افزود: دانش‌آموزان استان در این‌دوره از جشنواره توانستند در رشته‌های ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی و هنرهای نمایشی، رتبه برتر کسب کرده و به مرحله نهایی راه یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سمنان یادآور شد: ‌نتایج سرود و نقاشی همگانی، سازهای بین‌الملل و برخی از رشته‌های هنرهای دستی و تجسمی که دانش‌آموزان اثر خود را مستقیم به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند به‌زودی اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار