روح الله ایزدخواه، نماینده مخالف گفت: وزیر پیشنهادی صنعت و معدن و تجارت چیزی برای گفتن ندارند. ایشان یک روز هم در این حوزه کار نکردند و تازه می‌خواهند با این حوزه آشنا شوند.

روح الله ایزدخواه در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: آقای پزشکیان عنوان کردند باید از کارشناسان استفاده کنیم و من آقای اتابک را کارشناس نمی‌دانم. ایشان یک روز هم در کار کارشناسی نبوده و تنها مدتی معاون ستاد بوده است. صرفا ایشان درس خوانده است و سابقه بنگاه داری دارد، امروز ده‌ها میلیارد تخصیص ارز به حوزه تجارت داریم و چالش این وزارت خانه بین دستگا‌ه ها  فراملی است. وزیر صمت نباید در روز اول تازه با مشکلات قانونی و مقررات دست و پا گیر آشنا شود.

وی ادامه داد: وزارت صمت در برخی کشو رها وزرات اصلی است، اما در کشور ما جوجه اردک زشت. در حالی که رهبری می‌گوید جهش تولید، اما ما توجه‌ای به آن نمی‌کنیم.

روح الله ایزدخواه افزود: شبانه روز برای تولید کنندگانمان قانون می‌گذاریم و چگونه یک صنعت گر بتواند با آن آشنا شود. سازمان‌های توسعه‌ای وزرات صمت در حال انقراض است. آقای اتابک هیچ نکته‌ای در این باره نگفته است. درباره مسئله خودرو هم که فراصنعتی و چالش بزرگ ما است چیزی برای گفتن ندارند. ایشان یک روز هم در این حوزه کار نکردند و تازه می‌خواهند با این حوزه آشنا شوند.

وی اظهار داشت: من نگرانم که ایشان وزیر پوششی باشند و وزیر اصلی کس دیگر باشند که آن‌ها تصمیمات را بگیرند و معاونان را آن‌ها بچینند و آن‌ها مدیر باشند. ایشان نمی‌توانند برنامه هفتم را اجرا کند. نمایندگان عزیز با نگاه کلی و دقیق رای دهید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار