یک منبع در اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از اقدام اطلاعاتی انگلیس با مشارکت آمریکا در نوار غزه به نفع رژیم صهیونیستی پرده برداشت.

یک منبع در اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین به شبکه الجزیره گفت: ما شواهد روشنی داریم که نشان می‌دهد انگلیس به نمایندگی از اشغالگران در اقدامات اطلاعاتی در غزه دست دارد.

وی افزود: کمک انگلیس به تلاش‌های اطلاعاتی در غزه با مشارکت آمریکا انجام می‌شود. این مشارکت انگلیس به طور مستقیم در کشتار هزاران زن و کودک در نوار غزه نقش داشته است.

این منبع ادامه داد: ما از انگلیس می‌خواهیم که همکاری اطلاعاتی خود را با اشغالگران و مشارکت در نسل کشی را متوقف کند.

در میان انتقاد‌های جهانی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، انگلیس، آمریکا و هم پیمانان غربی آنها همچنان به حمایت تسلیحاتی و مالی از این رژیم برای نسل‌کشی در این باریکه ادامه می‌دهند.

پیشتر «الیور دودن» معاون نخست‌وزیر انگلیس ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که برای انگلیس در زمینه ارائه کمک‌های نظامی به این رژیم هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

معاون نخست‌وزیر انگلیس افزود که لندن به صدور تسلیحات به اسرائیل ادامه خواهد داد و عملیات گسترده این رژیم در رفح به تنهایی منجر به تعلیق ارائه تسلیحات به آن نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار