رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: زائران بازگشت خود را مدیریت کرده و برگشت خود را به روز‌های پایانی اربعین موکول نکنند.

داریوش امانی مدیرعامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در گفتگو با شبکه خبر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای جابه جایی زائران از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای و اتوبوس در دستور کار قرار گرفته است گفت: تمهیدات و اتفاق های خوبی برای جابه جایی زائران از جمله تامین اتوبوس های برون شهری صورت گرفته و برخی از دستگاه ها هم در این زمینه همکاری لازم را داشته اند.

وی افزود: بیشترین تردد در حال حاضر در مرز مهران انجام شده و تنها نگران موج برگشت زائران هستیم که امیداوریم در این زمنیه هم دستگاه های که قول داده بودند اتوبوس مورد نیاز تامین شود را تامین کنند.

وی تاکید کرد: زائران حتما بازگشت خود را مدیریت کرده و در این زمینه و پیش از شروع اربعین به کشور بازگردند تا مشکلی از لحاظ کمبود ناوگان ایجاد نشود و در حال حاضر همچنان مهران به عنوان پرتردد ترین مرز در کشور  است .

او گفت: در مرزهای باشماق و تمرچین هم تمهیدات خوبی در نظر گرفته شده و امکانات لازم در مرز های خسروی ، باشماق و تمرچین با توجه به خنک تر بودن دو مرز تمرچین و باشماق تردد راحت تر است.

 خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: حمل ونقل ، اتوبوس ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار