شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از درخواست کارنامه قرمز‌های آزمون استخدامی آموزگاری جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت خبر داد.

بعد از اعلام نتایج برخی از آزمون‌ها مانند آزمون کنکور سراسری و یا آزمون‌های استخدامی برخی از داوطلبان از رشته قبولی خود امتناع می‌کنند که در این صورت آن ردیف خالی می‌ماند و با اعلام تکمیل ظرفیت بار دیگر داوطلبان شرکت کننده در آزمون می‌توانند مجدد شانس خود را برای قبول امتحان کنند.

اکنون تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شده است که فقط کارنامه سبز‌ها امکان ثبت نام مجدد در این تکمیل ظرفیت را دارند؛ اما در این بین کارنامه قرمز‌ها نیز از مسئولان درخواست کردند تا مانند سال‌های گذشته امکان ثبت نام در تکمیل ظرفیت را به آنها نیز بدهند و شانس خود را مجدد امتحان کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام؛ تکمیل ظرفیت آموزگاری فقط برای کارنامه سبز‌ها اعلام شد و کارنامه سبز‌ها می‌توانند ثبت نام کنند، اما ما کارنامه قرمز‌های اولیه که با چند صدم یا چند نمره رد شدیم امکان ثبت نام مجدد ما وجود ندارد تکمیل ظرفیت حق همه است خواهش می‌کنم پیگیری کنید تا فرصت دوباره بدهند.


باسلام و عرض ادب؛ ما کارنامه قرمز‌های اولیه که نمرات بالا داشتیم فقط به خاطر انتخاب اشتباه شهر و ظرفیت کم در مرحله اول کارنامه سبز نشدیم. منتظر تکمیل ظرفیت بودیم که فقط برای کارنامه سبز‌ها اعلام شد و کسانی که مرحله ارزیابی تکمیل یک بار رفته اند آنها می‌توانند شرکت کنند خواهش میکنم پیگیری کنید تا فرصت دوباره به کارنامه قرمز‌ها هم بدهند مثل پارسال.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار