سرپرست اورژانس آذربایجان شرقی گفت: از آغاز مراسم پیاده روی اربعین حسینی تاکنون نیرو‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز مستقر در مرز مهران برای بیش از ۶ هزار زائر حسینی خدمات درمانی ارائه کردند.

صادق اول گفت: تیم‌های توانمند فوریت‌های پزشکی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ۲۲ مرداد ماه با حضور در مرز‌های عراق و راه‌های ارتباطی به صورت شبانه روزی به زائران اربعین خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به ادامه خدمات رسانی نیرو‌های درمانی و اورژانس استان  آذربایجان شرقی به زائران حسینی تا پایان مراسم معنوی اربعین حسینی اظهار کرد: تاکنون ۲۵۰ نفر از زائران حسینی برای درمان توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

سرپرست اورژانس آذربایجان شرقی ادامه داد: ۴۱ نیروی کارشناس فوریت‌های پزشکی و ۳۴ نیروی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب ۱۱ دستگاه آمبولانس اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک دستگاه خودروی پشتیبانی در استان ایلام مستقر هستند.

صادق اول ادامه داد: نیرو‌های درمانی و اورژانس استان تا پایان این مراسم برای ارائه خدمات به زائران در استان ایلام مستقر خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.