استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مرز ریمدان در شهرستان دشتیاری در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان به دلیل جایگاه راهبردی و مهم آن از نظر ورود کالا و مسافر بزودی توسعه می‌یابد تا خدمات به زائران و تجار تسهیل شود.

محمد کرمی در جلسه ستاد اربعین حسینی استان که در پایانه مرزی ریمدان برگزار شد، اظهار کرد: سال آینده با بهترین نحو آمادگی پذیرایی از زائران و آماده ارائه خدمات به سرمایه گذاران را خواهیم داشت و در این حوزه کار‌های زیربنایی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: انجام امورات حوزه اربعین و خدمت به زوار یک حرکت عاشقانه است و همه برای انجام کار‌ها صادقانه و با نیت الهی ورود کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ورود به کشور از طریق ریمدان باید بهتر از سایر مرز‌ها باشد تا کسی که از کشور دیگری وارد می‌شود همان ورودی اول از خدمات نظام بهره‌مند شود و از ورود لذت ببرد.

وی عنوان کرد: شرایط باید فراهم شود تا همواره در طول سال سفر زائران او سفر به شهر‌های سیاحتی و زیارتی ایران را داشته باشیم و در ایام مختلف سال پذیرای زائران پاکستانی باشیم و در کنار این مساله، کار زیرساختی پایانه مرزی و بازارچه مرزی بخوبی انجام شود.

کرمی خطاب به مسوولان ریمدان بیان کرد: کار‌ها باید الهی باشد و اجر و مزد را از خداوند متعال بخواهیم اینکه دیده نشوییم و یا مسئولی از خدمات مان تشکر نکرد، نگران نباشیم و بصورت خالصانه و برای رضای خداوند کار باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: از نظر اعتبارات و کمک‌های مردمی در حوزه اربعین هیچ مشکلی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امام حسین (ع) شیعه و سنی نمی‌شناسد و همه دنیا به آن حضرت ارادت دارند و همیشه مکر دشمنان به خودشان بر می‌گردد و خداوند همیشه ایران اسلامی را سربلند کرده و این اقتدار نظام از سوی خداوند و لطف شهدا است.

وی بر ایمنی بیشتر جاده ها، خدمات اورژانس، عدم قطعی برق در مرز ریمدان تاکید کرد و افزود: همه اقدامات برای حل مشکلات حوزه مرز ریمدان در حال پیگیری است تا در سال‌های آینده با مشکلات کمتری مواجه باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار