مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از رشد ۳۰ درصدی مصرف گاز سی. ان. جی و افزایش چشمگیر فروش این فرآورده در جایگاه‌های استان خبر داد.

پرویز ایدون با بیان اینکه میانگین فروش گاز جایگاه‌های سی. ان. جی در مسیر‌های منتهی به مرز مهران افزایش یافته است، گفت: در این ایام ۲۴ جایگاه در سطح استان به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشته اند.

وی یادآور شد: با هماهنگی انجام شده با شرکت‌های تعمیرات و نگهداشت پشتیبان جایگاه‌های سی. ان. جی، ۹۷ درصد جایگاه‌های عرضه سی. ان. جی نسبت به استانداردسازی برای بالا بردن سطح ایمنی جایگاه‌ها اقدام کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با تاکید بر توجه زائران به علائم هشداری نصب شده در جایگاه‌های عرضه سی. ان. جی، اظهار کرد: خاموش بودن موتور خودرو، باز بودن درب صندوق عقب، پیاده شدن تمامی سرنشین‌ها و هدایت به محل امن، سوخت‌گیری توسط اپراتور جایگاه، عدم استعمال دخانیات و عدم استفاده از تلفن همراه از جمله مواردی است که باید در جایگاه‌های سی. ان. جی رعایت شود.

ایدون با اشاره به افزایش سقف سوخت‌گیری با کارت آزاد جایگاه‌های این استان، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و همکاری و مساعدت مدیریت سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، برای رفاه حال زائران اربعین حسینی، تسهیل در سوختگیری و پیشگیری از مراجعه دوباره به جایگاه‌ها، محدودیت سوختگیری در کارت آزاد جایگاه‌های استان تا پایان اربعین حسینی از ۳۰ لیتر به ۴۰ لیتر افرایش یافته است.

برچسب ها: اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.