رییس هیات رزمندگان اسلام یزد گفت: موکب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۰۰ متری حرم حضرت امام حسین(ع)، روزانه نسبت به پذیرش و اسکان سه هزار و ۵۰۰ زائر فعالیت دارد.

حسینی گفت: علاوه بر پذیرش و اسکان زائران شرکت کننده در پیاده روی اربعین، نسبت به ارائه سایر خدمات فرهنگی نیز اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه روانه بیش از ۲۰۰ خادم در کربلا با موکب هیات رزمندگان اسلام همکاری دارند ادامه داد: زائرانی که در این موکب پذیرش می‌شوند از نقاط مختلف ایران اسلامی هستند.

این مسئول با قدردانی از همراهی و حمایت مردم و مسئولان گفت: موکب شهید سلیمانی تا روز اربعین با مشارکت خادمان برادر و خواهر با افتخار به صورت شبانه روز در خدمت زوار امام حسین ع است.

حسینی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۵۰ هزار نفر از زوار یزدی و غیر یزدی از مناطق مختلف کشور با حضور در موکب هیات رزمندگان استان از خدمات استفاده کردند.

وی گفت: تمامی امور موکب شهید سلیمانی مردمی است و برای ارائه خدمات به حمایت مادی و معنوی نیاز است که شهروندان مومن و ولایتمدار می‌توانند همراهی کنند.

وی بیان کرد: شماره کارت ۵۰‌۴۱۷۲۱۱۱۲۳۵۴۶۷۶ و شــــبــــا ۱۲۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۹۰۴۷۹۲۴۰۰۱ بـــــــه نــــــــــــام هیات ثارالله رزمندگان برای جذب کمک مردم در نظر گرفته شده است.

هیات رزمندگان با عضویت ۱۵ هزار نفر در ۱۲ شهرستان استان یزد فعالیت دارد.

برچسب ها: مواکب ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.