مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت:بر اساس این تفاهم‌نامه،به میزان هزارو۱۰۰نفردوره برابر با۷۵هزارو۹۰۰نفرساعت آموزش به عشایر ارایه خواهد شد.

شهرم ملایی‌هزاروندی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مهارتی اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان و اداره کل امور عشایر استان، اظهار کرد: برای هدفمند کردن آموزش‌های مهارت عشایری در راستای مشاغل بومی و سنتی بازار کار، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ‌تفاهم‌نامه همکاری مهارتی بین اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان و اداره کل امور عشایر استان منعقد شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری ادامه داد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، ترویج فرهنگ کارآفرینی و روحیه همکاری ایجاد اشتغال پایدار، توسعه اقتصادی و منابع انسانی در مناطق روستایی و عشایری و هدفمند کردن آموزش‌های مهارتی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان عنوان کرد: گسترش دانش مهارت و ارتقای توانمندی سرمایه‌های انسانی بر اساس نتایج نیازسنجی آموزشی در مناطق عشایری، ارتقای شاخص‌های زندگی محیط عشایری و ارتقاء شایستگی‌ها و مهارت‌های شغلی و توانمندسازی و افزایش بهره‌وری در حوزه فعالیت عشایری از طریق آموزش‌های تخصصی و مهارتی از دیگر اهداف این همکاری دوجانبه است.

ملایی هزاروندی با بیان اینکه این تفاهم نامه دو ساله است، یادآور شد: بر اساس این تفاهم نامه، به میزان هزار و ۱۰۰ نفر دوره برابر با ۷۵ هزار و ۹۰۰ نفرساعت به عشایر آموزش ارایه خواهد شد.

برچسب ها: عشایر ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.