مدیرکل دفتر حمل و نقل ترانزیت سازمان راهداری گفت: مشکل تردد اتوبوس‌های یکسره به نجف با پیگیری‌های صورت گرفته برطرف شد.

محمدرضا هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مشکل توقف اتوبوس‌های مستقیم به نجف با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ستاد اربعین و وزارت کشور و همچنین کنسولگری برطرف شده است، گفت: در حال حاضر تردد اتوبوس‌های یکسره به نجف از سر گرفته شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مسافران از پایانه‌های غرب، بیهقی و جنوب و همچنین از استان‌های اصفهان و قم می‌توانند به راحتی اقدام سفر به نجف کنند.

وی افزود: کشور عراق با توجه به افزایش ورود زائران به نجف مانع ورود اتوبوس‌های عراقی شده بود که در این زمینه خوشبختانه ظرف مدت ۲۴ ساعت مشکل حل شد و سفر‌ها به نجف از سر گرفته شده است.

هدایتی با اشاره به اینکه تمامی این اتوبوس‌ها مدل جدید اروپایی با برند بنز هستند، گفت: ظرفیت این اتوبوس‌ها ۵۰ نفره و سه محوره است و هرکدام از این اتوبوس‌ها می‌تواند به اندازه دو اتوبوس ایرانی مسافر جابه‌جا کند.

وی بیان کرد: هنوز مشکل و نواقصی در این  اتوبوس‌ها است که در تلاش هستیم که طی سال‌های آینده بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم راه حلی در این بخش پیدا کنیم تا بتوانیم زائران را با سهولت بیشتری جابه‌جا کنیم.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار