واکنش مالک باشگاه تراکتور در خصوص پرونده بیرانوند گفت: حریف شما من هستم و برای این موضوعات کوچک پای رییس جمهور، امام جمعه و معاون پارلمانی دولت را وسط نکشید

محمدرضا زنوزی‌مطلق واکنش مالک باشگاه تراکتور به فرافکنی‌ و جوسازی درخصوص دخالت غیرفوتبالی‌ها در رای بیرانوند؛ در واکنش به شائبه‌های مطرح شده در خصوص اعمال نفوذ و دخالت برخی مقامات دولتی و استانی در پرونده علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: اول اینکه همچنان بر گفته‌های قبلی خود تأکید دارم و به صراحت اعلام می‌کنم که طرف حساب آقایان من و تراکتور هستیم، افراد و شخصیت‌های دیگر را وارد این موضوع نکنید، این عزیزان کار‌های مهم‌تری دارند.

وی با بیان اینکه دولت و در راس آن دکتر پزشکیان پیگیر امورات کلان کشور هستند، افزود: حریف شما من هستم و برای این موضوعات کوچک پای رئیس جمهور، امام جمعه و معاون پارلمانی دولت را وسط نکشید، مسئولان فوق به دنبال برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف کلان و ملی هستند و مسائلی مانند پرونده بیرانوند اساسا دغدغه این عزیزان نیست، شاید هم وساطت افرادی از دولت‌های وقت، در آبروریزی‌های بین‌المللی دوستان باعث ایجاد چنین شائبه‌هایی شده و تصور دارند که ما هم برای حل مشکلات راه آنان را خواهیم رفت. بهتر است آقایان به‌جای فرافکنی و جوسازی، شفاف و علنی پاسخ ابهامات را بدهند.

زنوزی در پایان خاطرنشان کرد: حاشیه‌سازی برای تراکتور عادت دیرینه بعضی رسانه‌های رنگی است که ظاهرا در سوراخ‌های فدراسیون هم نفوذ دارند و در آستانه بازی با دو تیم خاص، شدت این امر بیشتر می‌شود. فقط امیدواریم که متولیان امر تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار نگیرند و بر مدار عدالت و قانون حرکت کنند که در غیر این صورت، گردابی شکل می‌گیرد که همه آنان را دامن‌گیر خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
زنوزی دهان باز کند لنگ حقیر از لیگ حذف خواهد شد. هوادار متمول. پرداخت‌های خارج از قرارداد. زیر میزی ها. رشوه به کمیته داوران. استخدام سهیل مهدی در شرکت افشین فرشواني پیروانی. دختر درویش. کریس رونالدو. جاسوسی عالیشاه و سروش از بازیکنان به درویش. ماجرای دریافتی های خارج از قرارداد از طبیعت و پرداخت خارج از رقم قرارداد ثبت شده در سازمان لیگ. اعمال نفوذ در نتایج سایر مسابقات توسط لنگ حقیر. و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
لطفاً زنوزی دهان باز کند ،،???????????????
آخرین اخبار