مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان زنجان گفت: تماشاخانه سیار این کانون، فعالیت خود را از امروز با اجرای نمایش«مشک‌های خالی» به مناسبت اربعین حسینی در مناطق مختلف استان آغاز کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی با بیان اینکه نمایش «مشک‌های خالی» در تماشاخانه تریلی سیار زنجان آغاز شد گفت: این گروه نمایشی از صبح امروز با حضور در پارک قدس شهرستان خرمدره فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد:تماشاخانه تریلی سیار استان عصر امروز نیز در محل پیاده‌راه سبزه‌ میدان و پس از آن در ساعت ۲۱ در پارک عاصم زنجانی منطقه اسلام‌ آباد برنامه خواهد داشت.

عیسی خانی ادامه داد: این گروه نمایشی ۲ روز در زنجان و سه روز در شهرستان‌های استان با استقرار در پارک‌های استان به فعالیت هنری و نمایش مشک های خالی می پردازد.

این مسوول ادامه داد: گروه نمایش مشک‌های خالی روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ساعت ۱۱ صبح در پارک شهرداری شهرستان زرین‌آباد حضور خواهد یافت و بعد از آن در عصر همان روز در محل پیاده‌راه سبزه‌میدان و همچنین در ساعت ۲۱ در محل پارک گلشهر برای همشهریان نمایش ارائه خواهد کرد.

وی یادآور شد: تماشاخانه تریلی سیار نمایش صبح روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه در محله ۳۰ متری شهرستان سلطانیه و عصر همان روز ساعت ۱۸ در قیدار برای خانواده‌ها به اجرای تئاتر خواهد پرداخت.

برچسب ها: نمایش ، فعالیت هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.