نماینده محلات و دلیجان گفت: آقای نوری با سابقه‌ای که در بخش کشاورزی و روستایی دارد می‌تواند در سکان‌داری این مجموعه بزرگ موفق باشد.

محمد جلالی، نماینده محلات و دلیجان و موافق وزیر کشاورزی اظهار داشت: سرزمین دارای برکت ایران بستری مناسب برای تولید کشارزی بوده است. الان در صورت استفاده مناسب و توان اکولوژیک مناطق و توجه به هر دو قسمت کشاورزی در مقیاس خرد و کلان علاوه بر مسائل مورد نیاز کشور می‌توانیم در برخی از محصولات با کسب ارزش افزوده و جلوگیری از صادرات آب مجازی توفیق داشته باشیم.

وی افزود: آقای نوری با سابقه‌ای که در بخش کشاورزی و روستایی دارد با کمک بخش‌های کشاورزی و همکاری نماینده محترم ولی فقیه در جهادکشاورزی می‌تواند در سکان‌داری این مجموعه بزرگ موفق باشد. قطعا با به‌کارگیری منابع ارزشمند جهاد کشاورزی و بهره‌برداران، تولیدکنندگان و توجه به استاد بالادستی در تحقق شعار محصولات کشاورزی و با کیفیت برای آحاد جامعه با تکیه حداکثری به تولید داخل موفقیت حاصل می‌شود.

جلالی گفت: توجه عادلانه به مناطق مختلف، اعتبارات، امکانات و استفاده مناسب از منابع پایه هر اقلیم مدنظر بوده و بخش‌های مختلف کشاورزی و تولیدات گیاهی، زراعی، باغی، جنگل، مرتع، احیا و بازسازی قنوات، تولیدات دامی و شیلات، صنابع تبدیلی حوزه‌های بازرگانی، نظام‌های بهره‌برداری صنفی بخش کشاورزی، دفع آفات، گیاه پزشکی، امور اراضی، حل و فصل اختلافات اراضی، حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری زیربنایی، تشویق سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، اصلاح فرآیند‌ها و دستورالعمل‌ها، توانمندسازی روش‌های اداری، بخش‌های مرتبط مثل آب، محیط زیست، بهداشت، غذا و صنایع وابسته می‌تواند حوزه کشاورزی را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار