حمله رژیم صهیونیستی به شهرک الضهیره و هدف قرار دادن نیرو‌های یونیفل در این منطقه، موجب وقوع آتش سوزی شد.

به گزارش شبکه المیادین، حمله رژیم صهیونیستی به شهرک الضهیره و هدف قرار دادن نیرو‌های یونیفل در این منطقه، موجب وقوع آتش سوزی گردید.

علی مرتضی، خبرنگار المیادین از مرز لبنان و اراضی اشغالی فلسطین گزارش داد: از شهرک مرزی الضهیره و در چند متری پایگاه الجرداح اسرائیل هستیم. دوربین المیادین تصاویری از این پایگاه ضبط کرد که با حملاتی از لبنان، منهدم شده است. مقاومت اسلامی به پایگاه الجرداح رحم نکرد و در حملات متعددی آن را هدف قرار داد، اعم از حمله با موشک‌های البرکان، یا موشک‌های معمولی یا موشک‌های نقطه زن. مقاومت تجهیزات جاسوسی و جمع سربازان را در این پایگاه را نیز هدف قرار داد. این پایگاه مشرف به روستای الضهیره است که لحظاتی قبل هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت. این خانه، که محلی غیر نظامی است، هدف قرار گرفت و این حمله همزمان با تردد نیرو‌های یونیفل و گردان الغانیه بود.

وی افزود: اسرائیل به طور مستقیم این منطقه را تحت نظر دارد و هواپیما‌های آن بدون توجه به تردد نیرو‌های بین المللی، این خانه را هدف قرار دادند که منجر به وقوع آتش سوزی شد و خطری که اسرائیل به وجود آورد، نیرو‌های اورژانس و صلیب سرخ و ارتش لبنان را به چالش کشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار