راهداران چهارمحال وبختیاری برای خدمت به زائران کربلای معلی، عازم استان ایلام در پایانه مرزی مهران شدند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری از اعزام کاروان راهداران استان به سوی پایانه مرزی مهران در استان ایلام خبر داد و گفت:۱۹ گروه عملیاتیِ ۲۶ نفره همراه با مجهزترین خودرو‌های سبک‌وسنگین برای خدمت‌رسانی به زائران و کاربران جاده‌ای رهسپار ایلام شدند.

غلامی افزود: گروه دیگر از راهداران استان بر اساس نیاز قبلی به استان‌های ایلام و خوزستان، با ماشین آلات سبک به مرز‌های شلمچه و مهران اعزام شدند تا در زمینه‌هایی مختلف چه در طول مسیر و چه در پایانه‌های مرزی خدمت رسان زائران باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ۴۵۰ راهدار در قالب ۴۲ تیم راهداری در ایام اربعین حسینی آماده باش هستند تا به مسافران خدمات ارائه دهند.

وی افزود: برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای مسافران گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند تا با رصد وضعیت راه‌ها در طول سفر مسافرین در صورت نیاز به عملیات راهداری وارد عمل شوند.

غلامی گفت: با توجه به افزایش حجم تردد و لزوم ایجاد بستر مناسب جهت بهره‌مندی کاربران جاده‌ای و آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائرین در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی نظارت و بازرسی تشدید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.