فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: باید تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و سمن‌ها تقویت شود و در این راستا دستگاه‌های اجرایی نقش تسهیل‌گر را ایفا کنند.

مهرداد جهان‌دیده بیان کرد: موفقیت هر اجتماعی در گرو مشارکت مردم در ارکان مختلف جامعه به‌خصوص مسائل اجتماعی است که در شهرستان ایرانشهر شاهد این مشارکت هستیم.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه مشارکت‌های اجتماعی در سطح شهرستان ایرانشهر صورت‌گرفته که نشان از همدلی و تعاون بین ارکان اجرایی این شهرستان دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: تشکل‌ها به‌عنوان حلقه واسط بین مردم و دولت می‌توانند به دولت کمک کنند تا برنامه‌ها و سیاست‌های خود را بین مردم به‌راحتی پیاده و اجرا کند.

وی تصریح کرد: نقش سمن‌ها بر کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکیدی بر وجود همیاری و همراهی همه‌جانبه و مستمر بین همه آحاد جامعه است براین‌اساس باید برنامه‌محور و هدفمند حرکت کنید.

جهان‌دیده اظهار کرد: خدماتی که انجام می‌دهید را به مردم معرفی کنید چرا که این بازنشر مشارکت مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: باید تعامل بین دستگاه‌های اجرایی سمن‌ها تقویت شود در این راستا دستگاه‌های اجرایی نقش تسهیلگر را ایفا کنند.

برچسب ها: فرمانداری ، سمن ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار