سناتور جمهوری‌خواه حامی ترامپ هشدار داد اگر او حملات شخصی به کامالا هریس را متوقف نکند، ممکن است در انتخابات بازنده شود.

پس از اظهارات جنجال برانگیز دونالد ترامپ درباره شخصیت و نژاد «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات، «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری خواه و یکی از حامیان ترامپ اکنون می‌گوید اگر او حملات شخصی به افراد و مخصوصا صحبت کردن درباره نژاد هریس را متوقف نکند ممکن است در انتخابات پیش‌رو شکست بخورد. 

به گزارش گاردین، گراهام گفت: «من به کامالا هریس به عنوان یک دیوانه نگاه نمی‌کنم. من او را لیبرال‌ترین فرد در تاریخ آمریکا می‌بینم که نامزد ریاست جمهوری شده است». 

این سناتور جمهوری‌خواه تاکید کرد: «یک کابوس برای هریس این است که مجبور شود از سیاست‌های خود دفاع کند. ترامپ می‌تواند در این انتخابات پیروز شود، اگر بحث سیاسی داشته باشید او برنده است. اما ترامپی که تحریک‌کننده است و مثل مجری‌های تلویزیونی ظاهر می‌شود ممکن است در انتخابات پیروز نشود». 

ترامپ بار‌ها اظهارات تحقیرآمیزی در خصوص هریس به کار برده است. او روز گذشته در یک سخنرانی انتخاباتی هریس را «دیوانه» خطاب کرد. او همچنین بار‌ها هویت نژادی هریس را که مادرش هندی و پدرش جامائیکایی است، زیر سوال برده است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا ابتدای این ماه در انجمن ملی روزنامه‌نگاران سیاه‌پوست ادعا کرد که هریس «ناگهان» سیاه پوست شده است. این اظهارات انتقادات بسیاری را برانگیخت. «کارین ژان پی‌یر» سخنگوی کاخ سفید در واکنش به این اظهارات گفت که هیچ‌کس «حق ندارد به کسی بگوید که او کیست یا هویت‌اش چیست. این حق هیچ‌کسی نیست».

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار