در شبی که اتحاد کلباء با سه گل از العین عقب افتاد با تأثیر مستقیم قایدی و مغانلو فاصله را به حداقل رساند، اما در نهایت با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

لیگ برتر امارات از هفته آینده کارش را آغاز می‌کند، اما پیش از شروع فصل جدید این رقابت‌ها، نوبت به برگزاری دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ کاپ امارات رسید؛ جایی که براساس قرعه‌کشی انجام شده، امشب اتحاد کلباء میزبان العین امارات بود و با وجود درخشش قایدی و مغانلو، با نتیجه سه بر دو مغلوب قهرمان آسیا شد.

 قایدی بعد از درخشش خیره‌کننده در فصل گذشته، فصل جدید را هم با تاثیرگذاری آغاز کرد و توانست در حالی‌که تیمش با نتیجه ۳ بر صفر از العین عقب بود، پاس گل اول اتحاد کلباء را به کایو بدهد تا در اولین بازی رسمی زردومشکی‌پوشان در فصل جدید، اولین پاس گل در کارنامه مهدی قایدی به ثبت برسد.

شهریار مغانلو که در ۲ فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران موفق به کسب عنوان آقای گلی شد، در انتقالی پرماجرا به اتحاد کلباء پیوست و در حالی‌که امشب از روی نیمکت کارش را آغاز کرد، از ابتدای نیمه دوم وارد زمین مسابقه شد و بعد از خلق چند موقعیت نصفه‌ونیمه، ستاره ایرانی سرانجام در دقیقه ۸۵ توانست قفل دروازه قهرمان آسیا را بشکند. اتحاد کلباء صاحب ضربه پنالتی شد که مهدی قایدی در نقش پنالتی‌زن اول این تیم، توپ را به شهریار مغانلو داد و مهاجم بلندقامت فوتبال ایران در اولین بازی خود برای تیم اماراتی توانست اولین گل را به‌ثمر برساند تا  زردومشکی‌پوشان بیش از پیش به صعود از این مرحله امیدوار شوند.

اما این پایان راه زردومشکی‌پوشان در لیگ کاپ امارات نبود؛ چرا که آنها باید هفدهم شهریورماه در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ کاپ به میزبانی العین برابر این تیم قرار گیرند. البته که پیش از برگزاری این رقابت‌ها، مسابقات فصل جدید لیگ برتر امارات آغاز می‌شود و در نخستین‌گام، جمعه‌شب اتحاد کلباء باید در خانه به مصاف الوصل، مدافع عنوان قهرمانی برود و بازیکنان این تیم کار سختی در اولین بازی فصل جدید دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار