مدیرعامل شرکت حریر خوزستان قطعی‌های پی‌درپی برق را بلای جان تولیدکنندگان دانست و گفت: متاسفانه قطع برق پی‌درپی علاوه بر کاهش تولید سبب افزایش استهلاک و از بین رفتن تجهیزات پوششی مانند فلت و وایر و. در شرکت حریر خوزستان می‌شود.

ارسلان غمگین مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان گفت: متاسفانه قطع برق پی درپی شرکت حریر خوزستان تولید کننده کاغذ‌های بهداشتی در روز‌های مختلف هفته باعث شده تا هزینه‌های بسیار زیادی به تولید تحمیل شود.

به گفته او در روز‌ها و ماه‌های گذشته با اعمال قطعی برق، خصوصا بدون هماهنگی معضل دیگری به مشکلات متعدد گریبانگیر شرکت‌های تولیدی و صنعتی افزوده شده و این موضوع سبب ایجاد خسارت‌های فراوانی به بخش تولید و صنعت کشور شده است.

وی بیان کرد: قطعی برق بسیاری از صنایع را با کاهش تولید و ایجاد خسارت در دستگاه‌ها مواجه کرده است و در صورت ادامه این روند باید فکری به حال تولید کرد، تولید به‌اندازه خود مشکل دارد که قطعی برق به مشکلات متعدد آن افزوده شد.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان ادامه داد: جدای از قطعی برق که روند تولید در واحد‌های صنعتی را با کاهش چشمگیر مواجه ساخت، قطعی برق بدون هماهنگی از دیگر مسائلی هست که خسارت جبران ناپذیری به دستگاه واحد‌های تولیدی وارد می‌کند.

غمگین تصریح کرد: برای خرید هریک از قطعات دستگاهی که به دلیل نوسان برق از بین می‌روند، باید میلیارد‌ها تومان هزینه شود ضمن اینکه زمان زیادی برای ارسال قطعات به کشور لازم است که همین چرخه تولید را کندتر از گذشته می‌کند.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری، افزود: نیاز است تا دولتمردان با استعانت از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید موانع را از مقابل راه تولیدکنندگان برداشته و از آنها حمایت و پشتیبانی کنند، نه اینکه با ایجاد کوچکترین مشکل تولیدکنندگان را هدف قراردهند و باری بر دوش آنها گذاشته شود.

وی گفت: انتظار می‌رود وزارت نیرو و شرکت توزیع برق با برنامه‌ریزی منظم‌تر از بروز خسارت به کاهش تولید برخی دستگاه‌های تولیدی جلوگیری کند

غمگین با تاکید بر اینکه برق در واحد‌های تولیدی نقش اصلی و اساسی دارد از مسئولان امر خواست با برنامه ریزی از ورود خسارت ناشی از قطعی برق جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان یادآورشد: آنچه بستر بهبود و توسعه تولید را فراهم می‌آورد فعالیت هماهنگ، حوزه تامین برق در استان و شهرستان با حوزه صنعت بعنوان مصرف کننده‌ی این زیرساخت اساسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.