سرپرست دفتر امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برای اجرای طرح هادی بیش از ۸۷۰ روستای استان با بنیاد مسکن قرارداد بسته شده که با مشارکت دهیاری‌ها و بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

ادهم کرد اظهار کرد: شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات روستایی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۳ هستیم و این نوید دهنده توسعه روستا‌ها و تامین بهتر امکانات رفاهی است.

وی افزود: اعتبارات دهیاری‌های سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰؛ ۵۰۰ میلیارد ریال، سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۲ حدود هفت هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال بوده که این رقم امسال  به بیش از ۶ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده رسیده که با رشد ۱۰۰ درصدی همراه بوده است.

سرپرست دفتر امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بحث ماشین آلات هم امسال اقدامات خوبی انجام شده که ۵۲۱ ماشین آلات شامل لودر، تراکتور و نیسان کمپرسی به دهیاری‌های استان در حال واگذاری است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۵ عدد تسهیلات خرید ماشین آلات در مرحله اول به دهیاری از طریق پست بانک تحویل داده شده، خاطرنشان کرد: ۲۵۴ عدد تسهیلات خرید ماشین آلات توسط کمیته وام کشوری مصوب شده که بزودی در اختیار دهیاری‌ها قرار می‌گیرد.

کرد ادامه داد: همچنین ۱۵۰ خودرو حمل زباله به صورت رایگان با مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و با پیگیری مجموعه دفتر روستایی به دهیاران استان در بزودی واگذار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار