مسئول عملیات قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین در مرز چذابه گفت: ۲۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال، زائرین اربعین حسینی اختصاص یافت.

 امیر آهن جان مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کلانشهر اهواز و مسئول عملیات قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین حسینی در مرز چذابه با اشاره به اینکه از دو ماه قبل بعد از گرفتن مسئولیت از اتحادیه اتوبوسرانی وزارت کشور جلسات و برنامه ریزی‌ها در سازمان اتوبوسرانی اهواز با کارکنان و شهر‌های معین انجام گرفته است اظهارداشت : جمعا ۲۳۰ اتوبوس از اهواز و شهر‌های معین در مرز چذابه مستقر شده که از این تعداد ۴۰ دستگاه، از نقطه صفر مرزی تا شهر العماره درحدود ۸۰ کیلومتر و ۱۹۰ دستگاه دیگر هم در ۵ خطوط متفاوت جابه‌جایی زوار اربعین را به عهده دارند.

آهن جان ادامه داد: امسال برای اولین بار پمپ گازوئیل سیار ۳۰ هزار لیتری برای سوخت شبانه اتوبوس‌ها در مرز چذابه مستقر گردیده است و نیاز به طی مسافت به بوستان نداریم.

وی افزود: حوزه فنی و اجرایی در مرز چذابه کنار ما هستند و کار تعمیرات و نظافت را به صورت منظم ومستمر انجام میدهند

وی تاکید کرد: از آنجایی که حوزه حمل و نقل در اربعین بسیار با اهمیت است و با توجه به گرما و درجه دمای بالا در مرز چذابه از تعداد ۲۵ ون که در اختیار اتوبوسرانی اهواز بوده است جهت کمترین مسافت پیاده روی زوار اربعین حسینی در بین شکست خطوط استفاده می‌گردد.

آهن جان اعلام کرد: تا این لحظه با آمادگی صد درصدی در خدمت رسانی به زوار اربعین هستیم و تا یک هفته بعد از اربعین نیز مستقر هستیم، جای نگرانی برای تردد زوار نیست در صورت نیاز فراخوان خواهیم زد.

برچسب ها: اربعین ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.