مدیر عامل شرکت دانش بنیان کویرتایر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۳ سایز و طرح جدید تایر در این مجموعه تولید شده است.

زینلی مدیر عامل شرکت دانش بنیان کویرتایر خراسان جنوبی گفت: یک میلیون و ۴۳۰ هزار حلقه انواع تایر سواری در ۳ ماهه نخست امسال در کارخانه کویرتایر خراسان جنوبی تولید و روانه بازار مصرف شده است.

او افزود: این میزان تولید همسو با فرامین رهبر معظم انقلاب و شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) محقق شده است.

زینلی با بیان اینکه در ۳ ماهه اول امسال، ۴۳ سایز و طرح مختلف از انواع تایر رادیال سواری با اندازه رینگ ۱۳ تا ۲۰ اینچ در شرکت کویرتایر تولید شده است اظهار کرد: از این تعداد، ۳ سایز و طرح جدید برای اولین بار در این کارخانه طراحی و تولید شده است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان کویر تایر با بیان اینکه برای اولین بار در کشور تایرخودرو‌های برقی، آفرود و پنچررو در این شرکت تولید شد تصریح کرد: همچنین شرکت کویرتایر با تولید انبوه سایز آفرودی ۲۸۵.۷۰ R ۱۷ خودروسازان داخلی را از واردات این محصول بی نیاز کرده است.

او عنوان کرد: این شرکت طرح توسعه جدید به ارزش بیش از ۱۱ هزار همت معادل ۲۳۰ میلیون دلار را در دستور کار داشته تا ظرفیت تولید این شرکت از ۴۵ هزار تن به بیش از ۹۵ هزار تن در سال‌های آینده افزایش یابد.

پارسال شرکت با افتتاح خط تولید ۱۴ هزار تن تایرخوردو‌های شاسی بلند suv/cuv تقریبا هر ۳ ماه یک طرح و تولید جدید عرضه و رونمایی کرده که هنوز طرح‌های زیادی در نوبت اعلام و رونمایی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.